Adventure Motorcycle Magazine Subscribe Now

Results 1 to 6 of 6
  1. #1 Hi from sunny dundee 
    C-Moto Noob
    Join Date
    May 2012
    Location
    dundee
    Posts
    3
    Alright guys im mike from dundee.

    just looking for more info on the superbyke iv just got my hands on.

    just done a swap for my old citroen saxo and got a superbyke RMR 125.

    From what iv read already they aint the quickest bike and not much upgrades available due to being a cheap jap import for the masses.

    the bike is a 2008 superbyke RMR 125 and needs a few jobs done to get it upto my standard and taste in looks, a good start is its black but had all the alloy bits painted black and ruined it so the first job is to repolish the alloy parts and possible strip it of its terrible paintjob on the frame and redo it to my standard.

    any info on these bikes would be great including possible engine swaps from a better bike like a yamaha or suzuki engine, heard on the net that a yamaha engine is a possible choice of swap but unsure what model so need to research the bike asap.

    here is a quick couple of pictures of the general condition but as i said it needs work.






    Reply With Quote  
     

  2. #2 Re: Hi from sunny dundee 
    Senior C-Moto Guru euphonius's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    mostly Shanghai, sometimes northern California
    Posts
    3,223
    Welcome to the forum and looking forward to reading about your progress with this bike. Looks great to my eye, and looks like a heap of fun too. Please post more pix as you proceed. I think there's a bunch of guys with this bike there in the isles.

    cheers
    jkp
    Shanghai
    2010 JH600 "Merkin Muffley" (in Shanghai)
    2000 KLR650 "Feezer Ablanalp" (in California)
    Reply With Quote  
     

  3. #3 Re: Hi from sunny dundee 
    C-Moto Regular Robeta's Avatar
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Guilin,China (East of Scotland to)
    Posts
    94
    HeY MIKE DO YOU LIVE ON LINTON

    JUST ASKIN AS I HAVE A BROTHER CALLED MIKE AND IT LOOKS LIKE HIS GARDEN
    Reply With Quote  
     

  4. #4 Re: Hi from sunny dundee 
    C-Moto Noob
    Join Date
    May 2012
    Location
    Exeter, Devon
    Posts
    2
    Also mike this is a massive coincidence possibly..you're on coltuk right?! Mental. I'm tobycolt just getting a lexmoto lsm125
    Reply With Quote  
     

  5. #5 Re: Hi from sunny dundee 
    C-Moto Noob
    Join Date
    May 2012
    Location
    dundee
    Posts
    3
    aye that be me toby lmao im VR4AWD on coltuk but not been on it for a while due to family reasons.

    hope to return there soon though
    Reply With Quote  
     

  6. #6 Re: Hi from sunny dundee 
    C-Moto Noob
    Join Date
    May 2012
    Location
    dundee
    Posts
    3
    nope roberta i live in kirton on haldane avenue, its as small small world lol
    Reply With Quote  
     

Similar Threads

  1. A sunny Shanghai afternoon on a CJ 750
    By dewsnap in forum Ride Reports and Meetings
    Replies: 16
    Last Post: 04-05-2011, 04:34 PM
Tags for this Thread

View Tag Cloud

Bookmarks
Bookmarks
Posting Permissions
  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •